Følgere

søndag 9. juni 2013

=(.. skal vel ikke være sånn

Fytti katta, skal vist være noe hele tia jo !
Har hatt 3 ukers tid  sammen med mannen, men som får såpass mange ekstreme reaksjoner på ting jeg sier eller gjør. Han får alt til og se ut i verste mening!.. Er dritt lei, har mer enn nok med datterens opprør for tiden. Om jeg ikke må få dritt med  mannen som har helt  syke reaksjoner på bagateller.. og ting som ikke er normalt og reager på. 
Eksp 1: Har hatt røyk med seg på badet, hvor jeg kommer ut og ser det ligger aske langs gulvet..- Hvor på jeg spør han  har du røyket på doen?.. Hvor han svarer : Hva da..hvordan det? JEG sier:det ligger aske på gulvet. Han: ja tror du jeg gjore det med vilje.. Jeg svarer:Nei det tror jeg ikke , men du vet hva  jeg strever med ang Celine, også  rydder ikke du selv opp etter deg..
Da  klikker det for han, slenger fra seg mat talerken i vasken så ett glass knuser i tusen biter.. og  stikker ut.  Og garantert oppi  hode hans er det meg det feiler noe..!! Ikke han..;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar