Følgere

onsdag 10. april 2013

Hvert sinna..ehh ja!

I dag har jeg hvert rimelig forbanna kan man trygt si..
Første jeg gjorde i morges  var og ringe 3 offentlige kontorer.
Hvor jeg plutselig får en viktig beskjed som gjelder min sak hos udi, at 6mnd regelen om saksbehandlingstid den gjelder ikke for de som har hvert til intervju!!! Faen meg ikke rart ting tar tid da??
De kunne jo gitt info om det når man søker at etter intervju hos politiet, så gjelder ikke den 6mnd regelen ang behandlingstid..
Men NEI det skal dem jo ikke fortelle noen! Snakket med en 
annen som hadde opplevd det samme, hun var mindre fornøyd også.
Så var det de 2 andre "kontorene" da som heller ikke gjorde dagen og humøret bedre. Så endt opp med og la min frustrasjon gå utover min kjære...:S jaja sånn kan det gå!


Ja  det kan man gjerne kalle det jeg fikk i dag ;) ..hehe
Men bra igjen nå =)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar